Amennyiben úgy döntesz, hogy a rendelésedet `Online bankkártyás fizetés`-sel rendezed, akkor a következőket kell tudnod:
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666
Az OTP Bank oldalán történtő sikeres azonosítást követően a bank zárolja a számládon a rendelés ellenértékét, a bank jelzi a webáruháznak a zárolás sikerességét, és visszairányít Téged a PizzaGigant webáruház oldalára, ahol tájékoztatunk Téged a fizetés és a rendelés állapotáról, és az ezt követő ügymenetről.
Sikeres zárolás esetén a weboldal továbbítja a rendelést az étteremnek.
Az étterem elkészíti a rendelést, majd kézbesíti azt. (Kézbesítéskor természetesen nem fizetsz a futárnak.)
A webáruház 3 munkanappal a rendelés leadása után véglegesíti a zárolási tranzakciót.
A rendeléssel kapcsolatos esetlegesen a Te részedről vagy az étterem részéről érkező reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 2 munkanapot biztosítunk, ezt meghaladóan nem áll módunkban azzal érdemben foglalkozni.
Az esetleges reklamációkat írásban várjuk portálunkon keresztül, vagy hivatalos e-mail címünkre küldött levélben (ugyfelszolgalat@toolsite.eu). Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan ügyfélszolgálati időben telefonon is tudsz érdeklődni.
A megrendelést nem áll módodban lemondani, hiszen az étterem perceken belül elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést, az étel(eke)t.
Az éttermi partnereink fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben elálljanak a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, miatt nem tudják elkészíteni az ételt, vagy hóakadály miatt nem tudnak futárt küldeni). Ilyen esetben természetesen az étteremnek értesítenie kell téged, és a webáruház is minden tőle telhetőt megtesz, hogy tájékoztatva légy. Az étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén a - részletek tisztázása után - feloldjuk a számládon a rendelés ellenértékének zárolását, így téged nem ér kár.
FONTOS! Minden webáruházon keresztül leadott rendelés esetén, légy elérhető az általad megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.
Internetes ételrendelés - a Te ízlésed szerint!
ToolSiTE Kft.
A www.pizzagigant.hu oldalán számos házhozszállító partner kínálatából válogathatsz. Alap esetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a bankkártya elfogadása is.
A www.pizzagigant.hu oldalon a szállítók felsorolása a fizetési információkat is megjeleníti. Ha itt látod a bankkártya logót, akkor a partner elfogadja a bankkártyás fizetést is.
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!
A www.pizzagigant.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a www.pizzagigant.hu nem értesül, azokat csak a bank érheti el. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást. A bank a tranzakció sikeressége esetén azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!
Összefoglalva a fizetés lépései: a www.pizzagigant.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a www.pizzagigant.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.
www.pizzagigant.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.
Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.
Amennyiben a banki oldalról nem jössz vissza a www.pizzagigant.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a www.pizzagigant.hu -ra, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az ugyfelszolgalat@toolsite.eu címre.
Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az ugyfelszolgalat@toolsite.eu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételár visszautalását számlavezető bankunknál 5 munkanapon belül kezdeményezzük.